Podstawowe błędy odchudzania

Znalezione obrazy dla zapytania healthy


Jesz najzdrowiej jak możesz, katujesz się treningami, liczysz makro, ale nie przynosi to efektów. Brzmi znajomo? Sprawdź, jakie błędy możesz popełniać.


JESZ ZA DUŻO

Mimo, że możesz bronić się rękami i nogami, że tak nie jest, bo przecież jesz w sam raz, zastanów się, ile tak naprawdę jesz. Pół woreczka ryżu więcej na obiad, jeden dodatkowy naleśnik na śniadanie, jedno ciasteczko owsiane na podwieczorek więcej i w sumie nazbiera się całkiem sporo kalorii. 

PODJADASZ

Znalezione obrazy dla zapytania meals

Nawet, jeżeli jest to tylko troszkę, podjadanie między posiłkami nie wychodzi na dobre. Posiłki powinny być regularne i odpowiednio zbilansowane - tak, żeby nie czuć potrzeby podjadania (nie znaczy to, żeby się objadać, wróć do punktu powyżej).


JESZ ZA MAŁO

Zdziwiony? Bo, w teorii, przecież im mniej jemy, tym bardziej powinniśmy chudnąć. W praktyce wygląda to "troszkę" inaczej. Kiedy nie dostarczamy organizmowi potrzebnych składników odżywczych i kalorii, zacznie się buntować i robić wszystko, żeby nie gubić zapasów tłuszczu. Mało tego, zacznie odkładać tkankę tłuszczową na czarną godzinę. Jeżeli zaczniesz jeść więcej, tkanka tłuszczowa będzie się odkładać. Może zdarzyć się tak, że schudniemy, ale zgubisz mięśnie, a nie tłuszcz.

ZA MAŁO SIĘ RUSZASZ

Ruch jest prawie tak samo ważny, jak sposób odżywiania. Jeżeli jemy zdrowo, owszem, kilogramy będą spadać, ale efekty nie będą tak spektakularne. Siedzący tryb życia może spowodować bóle kręgosłupa, nadwagę, zaparcia, żylaki, hemoroidy, nadciśnienie, cukrzycę typu 2, choroby serca i wiele innych.

PRZETRENOWUJESZ SIĘ

Znalezione obrazy dla zapytania weight training

Przetrenowanie jest tak samo złe, jak brak ruchu. Katowanie się długimi treningami, zwłaszcza codziennie nie jest w porządku. W taki sposób tylko przemęczasz organizm, wskutek czego nie będzie chętny do współpracy.


WYKONUJESZ TYLKO TRENINGI SIŁOWE

Znalezione obrazy dla zapytania weight training

Jeśli chcesz schudnąć, a wykonujesz głównie treningi siłowe zapominając kompletnie o cardio/interwałach, nie da ci to zbyt wiele. Zwłaszcza w sytuacji, gdy jest więcej centymetrów do zgubienia. 









Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.